wtorek, 23 lipca 2013

1. Penis Forstørrelse! ❶❷❸

Jeg har indset, at penis størrelse ikke kun er mit problem (det var mit problem). Det er alt, jeg har besluttet at hjælpe for amerikanske (mænd) for at slippe af med dette store problem ud af vores liv. Jeg har set en masse reklamer om, hvordan at øge min penis størrelse ved nu. De er alle over nettet. Overalt du tænder du se reklamer for 'Magic piller "og andre latterlige BS sådan. Jeg var meget interesseret i at gøre det, fordi jeg havde en masse problemer forbundet med min penis: 1) Jeg har ikke føler tillid 2) Jeg får altid genert når jeg måtte tage offentlig brusebad i gymnastiksalen 3) Jeg var genert til at have sex med min kæreste 4) Jeg havde for tidlig sædafgang, fordi jeg var nervøs for, at min kæreste mener, at min penis er for lille Første ting jeg har prøvet - pumper. Teorien bag pumper er, at det skabte vakuum inde i pumpen vil inducere større blodgennemstrømning medvirke til at stimulere vækst. Jeg ville elske at være i stand til at fortælle dig, at du kan sætte din penis i et rør af glas eller plastik begynde at pumpe og en time senere vil din penis blive enorm, men desværre kan jeg ikke. De har simpelthen ikke arbejde. På det bedste jeg får midlertidig udvidelse, men det gik hurtigt tilbage til min normale størrelse. Jeg fandt ud af at bruge pumper, kunne føre til peyronies sygdom væv ardannelse eller penis deformation fører til en grim penis. Så jeg besluttede at ændre min taktik. Efter forgæves forsøg har jeg besluttet at prøve noget mere drastisk. Jeg besluttede at give en chance for piller ... Og hvad tror du? Nej, selvfølgelig kan de ikke! Penis udvidelsen piller virker ikke! Jeg har lige tilbragt min 200 $ for ingenting. Endelig gjorde jeg min egen forskning. Jeg kiggede gennem alle internetfora og sider, som giver penis forstørrelser historier. Min næste beslutning var VÆGT! En købt via e-bay det sæt af vægt, hvilket skulle hjælpe mig til at forøge min størrelse. Jeg har praktiseret i 4 måneder, nogle mænd hævder vægt hængende faktisk har udvidet deres penis, men jeg fik ikke nogen resultater. I reklamen blev det sagt en tomme i 2 måneder. Desværre kan vægten hængende undertiden strække ledbåndene for meget og kan forårsage alvorlige problemer og måske endda permanent impotens. Desuden kan vægt hængninger ikke hjælpe omkreds af din penis, så du sandsynligvis få en tynd, strakte svag leder penis, og dette er efter mange år. I efter min forfærdelige forsøg, har jeg færdig forsøgt, da det eneste, der havde forladt det var kirurgi. Jeg havde ikke lyst til at gøre kirurgi på alle, fordi jeg hørte at mange dårlige kommentarer om det. Tilfældigvis, jeg begyndte at tale om mine problemer med min nære ven. Det kom ud, at han havde de samme problemer som jeg gør. Han foreslog mig at prøve den manuelle teknikker noget massage til at øge blodgennemstrømningen til min penis. Jeg gjorde nogle forskning og ifølge de oplysninger, jeg har fundet mange egnede websider til at at ligesom: *** redigeret af moderator *** webadresser ikke tilladt, og mange mange andre. Men på den endelige konklusion *** redigeret af moderator *** webadresser ikke tilladt synes at være den mest passende måde at prøve den nye metode. Alright så hvad denne metode handler om. Din penis består af tre kamre, to store, som løber langs toppen (Corpora Cavernosa), og et mindre én (Corpus spongiosum), der løber langs bunden af ​​din penis. Når du får en erektion, de større kamre er de dele, der fyldes med blod, til gengæld får din penis til at udvide. Din penis størrelse er i øjeblikket begrænset til den mængde blod disse to vigtigste kamre kan tage, når de er fulde, har du din maksimale erektion størrelse. Nøglen til at udvide din penis, er at bruge specielle teknikker designet til at øge mængden af ​​blod, at disse kamre vil holde. Jo mere blod, der kommer ind i penis, jo større bliver det! Penis Advantage virker ved at nedbryde cellevæggene og forsigtigt tvinge mere blod igennem dem. Penis derefter reparationer selv vokser cellerne tilbage større og stærkere end nogensinde før, hvilket giver en større indtag af blod og dermed resulterer i en større, montør og mere attraktiv penis. Penis, selvom ikke en muskel, er meget lig enhver anden del af kroppen - hvis du ikke motionerer det, så det vil aldrig blive så godt, som det kunne være! Så dette er dybest set, hvordan virker det, er du nødt til øvelserne næsten hver dag til omkring 6 minutter plejer jeg gøre det, når jeg tager brusebad. Ved at købe denne metode får du meget detaljeret tutorial, hvordan du gør, hvornår man skal gøre, og hvorfor du bør gøre det. De vil sende dig en dejlig bog med en masse billeder, så du nemt kan forestille sig, hvordan denne teknik fungerer, og hvor du nødt til at koncentrere dine bevægelser. Efter min mening denne metode er mere nyttigt end andre, fordi det er 100% naturlige og sikre, program virker meget hurtigt, jeg fik resultater i 2 uger, og det er synes at være permanent, fordi jeg ikke gjorde nogen øvelser i 4 uger (jeg var koncentreret på mit arbejde) og forbedrede størrelse forblev det samme. Efter øvelser Jeg føler mig selv bedre, fordi min alle kroppen får mere blod. Min penis begyndt at se mere attraktiv, og jeg har ikke nogen problemer med at vise det til min kæreste. Endelig begyndte jeg at fylde mere selvsikker! Jeg håber, at min artikel vil hjælpe, hvis du har spørgsmål eller bekymringer fylder velkommen til at kontakte mig. Min e-mail-adresse er *** dette indlæg er redigeret af moderator ****** private e-mails er ikke tilladt ** Læs venligst vores Vilkår for brug Jeg kan sende dig billeder, jeg har lavet, fordi ved digital version det var nemmere at brak min penis størrelse.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz